logo

online.fsm.am
Ապահովագրական ընկերություն

Ստորև ներկայացված են այն պահանջները, որոնք ուղղված են ապահովագրական ընկերությունների դեմ:

2017թ.-ի պահանջ՝ ուղղված Ապահովագրական ընկերության դեմ՝ Առողջության ապահովագրության շրջանակներում ապահովագրական հատուցման մերժման վերաբերյալ

Բանկի և Ընկերության միջև կնքվել է Առողջության ապահովագրության պայմանագիր, որի համաձայն Հաճախորդը հանդիսացել է Ապահովագրված անձ: Նաիրի ԲԿ-ում կատարվել են մի շարք հետազոտություններ և նշվել է, որ չորս ամիս անց պետք է կրկին իրականացվի հետազոտություն: Հաճախորդը նշել է, որ Ընկերության հետ կնքվել է նոր պայմանագիր: Հաճախորդը պարանոցի հատվածում սուր ծակոցներ ունենալու խնդրով զանգահարել է Ընկերություն՝ մի փոքր վաղ հետազոտությունը իրականացնելու համար, սակայն բանավոր կերպով ստացել է մերժում: Իզմիրլյան ԲԿ-ում և Հայ-Ամերիկյան առողջության կենտրոնում իրականացվել են հետազոտություններ, որոնց համար Հաճախորդը կատարել է համապատասխանաբար 10,000 ՀՀ դրամի և 7,500 ՀՀ դրամի վճարումներ: Հաճախորդը դիմում է ներկայացրել Ընկերության գործակալ «Գարանտ Ասիսթանս» ՍՊԸ և ստացել մերժում: Հաճախորդը համաձայն չէ տվյալ դիրքորոշման հետ, քանի որ նշված զննությունը մասնագետի նշանակումն է, ինչը ենթակա է հատուցման: Հաշտարարին ներկայացված իր պահանջով Հաճախորդը Ընկերությունից պահանջել է տրամադրել ապահովագրական հատուցում 17,500 ՀՀ դրամը:

Հաշտարարը, հաշվի առնելով գործի մանրամասները և պահպանելով «Ֆինանսական համակարգի հաշտարարի մասին» ՀՀ օրենքի 11-րդ հոդվածով սահմանված ընթացակարգային կանոնների պահանջները, հիմք ընդունելով ՀՀ քաղաքացիական օրենսգրքի, կնքված ապահովագրության պայմանագրի վերոնշյալ դրույթները, ինչպես նաև ղեկավարվելով  «Ֆինանսական համակարգի հաշտարարի մասին» ՀՀ օրենքի 14-րդ հոդվածի 1-ին կետով` Ֆինանսական համակարգի հաշտարարը որոշել է մերժել Հաճախորդի պահանջն ընդդեմ Ընկերության: Կարդալ ավելին...

2017թ.-ի պահանջ՝ ուղղված Ապահովագրական ընկերության դեմ՝ Առողջության ապահովագրության շրջանակներում ապահովագրական հատուցման մերժման վերաբերյալ

Համաձայն ներկայացված պահանջի` Հաճախորդը առողջության կամավոր ապահովագրության պայմանագրով հանդիսանում է Ընկերության կողմից ապահովագրված անձ: Առողջության վատթարացման պատճառով Հաճախորդը տեղափոխվել է «Էրեբունի» ԲԿ, որտեղ հետազոտվել և ստացել է ստացիոնար կոնսերվատիվ բուժում: Ընկերության կողմից հատուցվել է հետազոտությունների համար ծախսված գումարը, սակայն ստացիոնար բուժման և դրա մեջ ներառված դեղորայքի գումարը չի հատուցվել այն հիմքով, որ Հաճախորդը հանդիսանում է 3-րդ կարգի հաշմանդամ: Ընկերությունը տեղեկացրել է, որ եթե բժշկական կենտրոնը պետական պատվերի շրջանակներում չտրամադրի անվճար ստացիոնար բուժում, ապա Ընկերությունը կհատուցի, սակայն այժմ չի հատուցվում: Հաճախորդը վճարել է 215,000  ՀՀ դրամ բուժման ծախսերը, որոնք պետք է Ընկերության կողմից հատուցվեն: Հաճախորդն Ընկերությանը ներկայացրել է բողոք-պահանջ, սակայն, ստացել է մերժում: Հաճախորդը Ընկերությունից պահանջել է, որ Ընկերությունը տրամադրի ապահովագրական հատուցում իր կողմից վճարված 215,000 (երկու հարյուր տասնհինգ հազար) ՀՀ դրամի չափով՝ որպես ստացիոնար բուժման ծախս:
Հաշտարարը, հաշվի առնելով գործի մանրամասները և պահպանելով «Ֆինանսական համակարգի հաշտարարի մասին» ՀՀ օրենքի 11-րդ հոդվածով սահմանված ընթացակարգային կանոնների պահանջները, հիմք ընդունելով ՀՀ քաղաքացիական օրենսգրքի, կնքված ապահովագրության պայմանագրի վերոնշյալ դրույթները, ՀՀ Կառավարության 2013թ դեկտեմբերի 26-ի թիվ 1515-Ն որոշմամբ հաստատված «Պետության կողմից երաշխավորված անվճար և արտոնյալ պայմաններով բժշկական օգնության և սպասարկման մասին» որոշումը, ինչպես նաև ղեկավարվելով  «Ֆինանսական համակարգի հաշտարարի մասին» ՀՀ օրենքի 14-րդ հոդվածի 1-ին մասով Հաշտարարը որոշել է մերժել Հաճախորդի պահանջն ընդդեմ Ընկերության:Կարդալ ավելին...

2017թ.-ի պահանջ ուղղված Ապահովագրական ընկերության դեմ՝ ապահովագրական հատուցման մերժման վերաբերյալ

Տեղի է ունեցել ճանապարհատրանսպորտային պատահար՝ երեք ավտոմեքենայի մասնակցությամբ, որի արդյունքում վնաս է պատճառվել սեփականության իրավունքով Հաճախորդին պատկանող «Opel Vectra» մակնիշի տրանսպորտային միջոցին:  Հաճախորդը հատուցման դիմում է ներկայացրել Ընկերություն: Ընկերությունն իրականացրել է ապրանքագիտական փորձաքննություն, որի արդյունքում ավտոմեքենային պատճառված վնասը գնահատվել է 180,000 ՀՀ դրամ: Իրականացվել է նաև պատճառի փորձաքննություն, որի համաձայն վթարում մեղավոր է ճանաչվել Hyundai Tucson մակնիշի ավտոմեքենան: Իսկ Հաճախորդի մեքենան և վթարի մասնակից մյուս՝  Mercedes-Benz  մակնիշի ավտոմեքենան վթարում ճանաչվել են անմեղ: Վերոնշյալ փորձաքննության հիման վրա Ընկերությունը կայացրել է հատուցումը մերժելու մասին որոշում՝ պատճառաբանելով, որ մեղավոր ավտոմեքենայի սեփականատերը անհայտ է: Հաճախորդը համաձայն չէ պատճառի փորձաքննության եզրակացության և Ընկերության՝ հատուցումը մերժելու մասին որոշման հետ, քանի որ նախ վթարում մասնակի մեղավոր է նաև Mercedes-Benz մակնիշի ավտոմեքենան, և երկրորդ Hyundai Tucson մակնիշի ավտոմեքենայի պետհամարանիշը ևս հայտնի է, քանի որ այն պարզ երևում է վթարի տեսաձայնագրությունում: Այսպիսով, քանի որ հայտնի է Hyundai Tucson մակնիշի ավտոմեքենայի պետհամարանիշը՝ կարող է պարզվել նաև դրա սեփականատերը, հետևաբար հատուցմանն մերժումը վնաս պատճառած ավտոմեքենայի սեփականատիրոջ անհայտ լինելու հիմքով՝ անհիմն է: Հաշտարարին ներկայացված պահանջով Հաճախորդը պահանջել է, որ Ընկերությունը կատարի ամբողջական ապահովագրական հատուցում տվյալ պատահարի արդյունքում ավտոմեքենային պատճառված վնասի՝ 180,000 ՀՀ դրամի չափով: 

Հաշտարարը, հաշվի առնելով գործի մանրամասները և ղեկավարվելով «Ֆինանսական համակարգի հաշտարարի մասին» ՀՀ օրենքի 14-րդ հոդվածի 1-ին մասով, որոշել է բավարարել Հաճախորդի պահանջն ընդդեմ Ընկերության: Կարդալ ավելին...

2017թ.-ի պահանջ՝ ուղղված Ապահովագրական ընկերության դեմ՝ վնասի չափի անհամաձայնության և կետանցված օրերի համար տույժի կիրառման վերաբերյալ

Տեղի է ունեցել ճանապարհատրանսպորտային պատահար, որի արդյունքում սեփականության իրավունքով Հաճախորդին պատկանող «Opel Vectra 1.8» մակնիշի ավտոմեքենային պատճառվել է վնաս: Պատահարի վայր են ժամանել ՃՈ աշխատակիցները և արձանագրել դեպքը, որի հիման վրա վարչական վարույթ է իրականացվել, սակայն հետագայում վարչական վարույթի իրականացումը կարճվել է: Ստանալով Փորձագետի եզրակացությունը՝ Հաճախորդը հայտային դիմում է ներկայացրել Ընկերությանը և օրենքով սահմանված ժամկետում չի ստացել որևէ գրավոր փաստաթուղթ պահանջի վերաբերյալ: Խնդրի լուծման համար Հաճախորդը բողոք-պահանջ է ներկայացրել Ընկերություն և ստացել պատասխան, որի համաձայն Ընկերությունը կայացրել է ապահովագրական հատուցման որոշում, և որպես ապահովագրական հատուցում, վճարել է 46,500 ՀՀ դրամ, ինչի հետ Հաճախորդը համաձայն չէ: Վերջինս նշել է, որ հանդիսանում է տվյալ պատահարի լիարժեք տուժող կողմ և իր կողմից չեն կատարվել այնպիսի գործողություններ, որոնք կարող էին հակասել ՃԵԿ-ի կանոններին: Հաշտարարին ուղղված պահանջ-դիմումով Հաճախորդը պահանջում է, որ Ընկերությունը հատուցի ավտոմեքենային պատճառված վնասը, որը կազմում է 120,000 ՀՀ դրամ, ինչպես նաև տրամադրի կետանցման օրերի համար Պայմաններով նախատեսված տույժերը:

Հաշտարարը, հաշվի առնելով գործի մանրամասները և ղեկավարվելով «Ֆինանսական համակարգի հաշտարարի մասին» ՀՀ օրենքի 14-րդ հոդվածի 1-ին մասով, որոշել է Հաճախորդի պահանջը բավարարել մասնակի՝ 58,500 ՀՀ դրամի չափով: Կարդալ ավելին...